aboutsummaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding
diff options
context:
space:
mode:
authorIan Valentin Christensen <valentianchristensen@gmail.com>2024-04-21 16:50:23 +0200
committerIan Valentin Christensen <valentianchristensen@gmail.com>2024-04-21 16:50:23 +0200
commit67d3ef8049a2c9ddb6721f7a74d87c303d676556 (patch)
tree33459a2422f2c2391173a4780912fc3695600e38 /worlding
parentc0825abf1e19e88d8525b84ed2b1ebf2f26a8fce (diff)
add hash to titles in background file
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r--worlding/_baggrund.qmd6
1 files changed, 3 insertions, 3 deletions
diff --git a/worlding/_baggrund.qmd b/worlding/_baggrund.qmd
index 899d39c..ab9ae39 100644
--- a/worlding/_baggrund.qmd
+++ b/worlding/_baggrund.qmd
@@ -51,7 +51,7 @@ med alle citater hyperlinket til hypothes.is,
alle diagrammer hyperlinket til deres kilde,
og licens hyperlinket til <https://spdx.org/>.
-# Introduktion
+## Introduktion
I dagens digitale tidsalder står læring og dens facilitering overfor udfordringer,
hvor komplekst tekstmateriale kræver effektive værktøjer
@@ -75,7 +75,7 @@ Vi er altså nysgerrige på,
om anvendelsen af digitale teknologier til navigation i metadata
kunne *styrke* eller måske *forstyrre* vores læring på RUC.
-# Begrundelsen for RUC's tilgang til læring
+## Begrundelsen for RUC's tilgang til læring
Ved studiestart blev læringen ved Roskilde Universitet præsenteret
som defineret af syv "søjler" kaldet Problemorienteret Projektlæring (PPL).
@@ -110,7 +110,7 @@ ved Fri software og (delvist) ved åbne standarder
gør dem væsentligt nemmere for os at undersøge videnskabeligt,
og for andre at efterprøve.
-# Målgruppe
+## Målgruppe
Problemstillingen,
som vi har valgt at tage udgangspunkt i,