diff options
author | Ian Valentin Christensen <valentianchristensen@gmail.com> | 2024-06-04 16:26:13 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:41:57 +0200 |
commit | 2634ea86eccb7f2c24b08de58940ada2e6f9f168 (patch) | |
tree | 1c5b725a73328e2a18c06bd6ed5ef1a2859581d5 /worlding | |
parent | a7af848801d69f6f692d25f8b32e087fc81aab15 (diff) |
minor typo
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r-- | worlding/_theory.qmd | 4 |
1 files changed, 2 insertions, 2 deletions
diff --git a/worlding/_theory.qmd b/worlding/_theory.qmd index f6c112f..b4bd452 100644 --- a/worlding/_theory.qmd +++ b/worlding/_theory.qmd @@ -3,14 +3,14 @@ Vores undersøgelse af digitaliseringsinvolverende læseteknik tager udgangspunkt i teorien om tentakulær læring [@Schraube2024], -og inddrager elementer fra teorien Læringstrekanten +og inddrager elementer fra teorien om Læringstrekanten [@Illeris2018]. Vores modellering på basis af digitaliseringer er udviklet parallelt med den digitaliserende læsning i en iterativ designproces beskrevet blandt andet i @Stanford2013, -med akademiske udvidelse af @Pontis2015 +med akademisk udvidelse af @Pontis2015 og inddragelse af metoder fra Stanfords nyere reviderede model, Frigørende Design (Liberating Design) [@Stanford2021]. |