aboutsummaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-06 09:13:39 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-06 09:13:39 +0200
commit0909aeb585c8aa15b4b2233d40b21e78ea287fb9 (patch)
treeabc17d9e6c9af4f55aa7271888c9d212d848be2e /worlding
parent12c5dae25d8b2a69c9bf2a8444a4861335f88f29 (diff)
rewrite concluding paragraph in synthesis chapter
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r--worlding/_synthesis.qmd13
1 files changed, 8 insertions, 5 deletions
diff --git a/worlding/_synthesis.qmd b/worlding/_synthesis.qmd
index e3aafb8..9ec8b37 100644
--- a/worlding/_synthesis.qmd
+++ b/worlding/_synthesis.qmd
@@ -172,8 +172,11 @@ Hertil svarede han med sin opfattelse af vores argument:
> det er en mulighed hvor det digitale kan hjælpe"
> ([Bilag C, 35:34](#2134))
-Hermed bekræfter projektet,
-at vi efter forfatterens egen opfattelse bidrager til teorien
-om tentakulær læring som udlagt i @Schraube2024.
-
-
+Forfatteren til teorien om tentakulær læring, Ernst Schraube,
+vurderer altså, at vi i vores anvendelse af læseteknikken 5-stjernet læsning
+har bidraget til og udvidet teorien.
+Derfor --
+ifølge teoriens centrale princip om,
+at læring som verdeningspraksis er en ændring både hos subject og verden --
+kan 5-stjernet læsning rimeligvis siges
+at bidrage til dybere, tentakulær læring.