diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-06 09:13:39 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-06 09:13:39 +0200 |
commit | 0909aeb585c8aa15b4b2233d40b21e78ea287fb9 (patch) | |
tree | abc17d9e6c9af4f55aa7271888c9d212d848be2e /worlding | |
parent | 12c5dae25d8b2a69c9bf2a8444a4861335f88f29 (diff) |
rewrite concluding paragraph in synthesis chapter
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r-- | worlding/_synthesis.qmd | 13 |
1 files changed, 8 insertions, 5 deletions
diff --git a/worlding/_synthesis.qmd b/worlding/_synthesis.qmd index e3aafb8..9ec8b37 100644 --- a/worlding/_synthesis.qmd +++ b/worlding/_synthesis.qmd @@ -172,8 +172,11 @@ Hertil svarede han med sin opfattelse af vores argument: > det er en mulighed hvor det digitale kan hjælpe" > ([Bilag C, 35:34](#2134)) -Hermed bekræfter projektet, -at vi efter forfatterens egen opfattelse bidrager til teorien -om tentakulær læring som udlagt i @Schraube2024. - - +Forfatteren til teorien om tentakulær læring, Ernst Schraube, +vurderer altså, at vi i vores anvendelse af læseteknikken 5-stjernet læsning +har bidraget til og udvidet teorien. +Derfor -- +ifølge teoriens centrale princip om, +at læring som verdeningspraksis er en ændring både hos subject og verden -- +kan 5-stjernet læsning rimeligvis siges +at bidrage til dybere, tentakulær læring. |