summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-05-28 21:08:48 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-04 17:35:42 +0200
commit58f811e47f2d8546443bfb957e44e4b86d1a540c (patch)
treec70e8af76df5fb349613c30f4a2f22f8487b4064 /worlding
parent58416b85e8423ac578c67c30afb76c302f3404e0 (diff)
revert substantial meaning-changing edit
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r--worlding/disposition.qmd2
1 files changed, 1 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/disposition.qmd b/worlding/disposition.qmd
index 0b49252..1c7e1bc 100644
--- a/worlding/disposition.qmd
+++ b/worlding/disposition.qmd
@@ -20,7 +20,7 @@ Vi er dog i tvivl om, om det måske er en form for blændværk --
en slags IT-fetish som reelt er ligegylig,
eller måske direkte skadelig for vores læring,
eller om det er muligt at vores valgte teknik til en mere "spraglet" læsning
-rent faktisk understøtter vores læring.
+kan understøtte vores læring.
Vi har en vag forståelse af læring,
som noget der kan være overfladisk eller dybt.