summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-05-09 18:27:43 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-04 17:35:41 +0200
commitc98d2d94968f3c73cdb221a5a393983641523cc1 (patch)
treecd98b2b5129ee712f4acd0005f66ac0235e217e5 /worlding
parent6fc10c02f863651faab5579adbba6925030f6222 (diff)
rephrase: through (not under) movements
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r--worlding/_læring.qmd2
1 files changed, 1 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_læring.qmd b/worlding/_læring.qmd
index 9c8f0b2..9b961fd 100644
--- a/worlding/_læring.qmd
+++ b/worlding/_læring.qmd
@@ -221,7 +221,7 @@ sammen med andre.
Læring kræver helt lavpraktisk et møde
mellem den lærendes forståelse og en uoverensstemmelse med verden.
I dialog med andre er der rig mulighed for at udforske et væld
-af forskellige forståelser under affinitive bevægelser i læring.
+af forskellige forståelser gennem affinitive bevægelser i læring.
*Intersubjektiv dialog*, som det kaldes, påtager sig
en helt unik rolle i læringsprocessen.