From c98d2d94968f3c73cdb221a5a393983641523cc1 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Jonas Smedegaard Date: Thu, 9 May 2024 18:27:43 +0200 Subject: rephrase: through (not under) movements --- "worlding/_l\303\246ring.qmd" | 2 +- 1 file changed, 1 insertion(+), 1 deletion(-) (limited to 'worlding') diff --git "a/worlding/_l\303\246ring.qmd" "b/worlding/_l\303\246ring.qmd" index 9c8f0b2..9b961fd 100644 --- "a/worlding/_l\303\246ring.qmd" +++ "b/worlding/_l\303\246ring.qmd" @@ -221,7 +221,7 @@ sammen med andre. Læring kræver helt lavpraktisk et møde mellem den lærendes forståelse og en uoverensstemmelse med verden. I dialog med andre er der rig mulighed for at udforske et væld -af forskellige forståelser under affinitive bevægelser i læring. +af forskellige forståelser gennem affinitive bevægelser i læring. *Intersubjektiv dialog*, som det kaldes, påtager sig en helt unik rolle i læringsprocessen. -- cgit v1.2.3