diff options
author | Ian Valentin Christensen <valentianchristensen@gmail.com> | 2024-06-01 14:52:14 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:35:42 +0200 |
commit | d8db1973abcfb4df2cc9a0ad3d3d2809300403da (patch) | |
tree | e8a8799b6b9e7c65b9ab600606ece32110fdd12b /worlding | |
parent | fbc2c2884bb4d72c4fb9a36f15875df75aefe250 (diff) |
fix minor phrasing
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r-- | worlding/_conclusion.qmd | 4 |
1 files changed, 2 insertions, 2 deletions
diff --git a/worlding/_conclusion.qmd b/worlding/_conclusion.qmd index a715b58..ea98575 100644 --- a/worlding/_conclusion.qmd +++ b/worlding/_conclusion.qmd @@ -29,9 +29,9 @@ gennem flere kerneideer: præges læringsprocesser i højere grad af affinitive bevægelser, som kan skabe kontast til studiets krav på definitive, målbare resultater. Her kan digitaliseringsværktøjer også være anvendelige. -2. Hvis den lærende sætter et mål om 5-stjernet data +2. Hvis den lærende sætter et mål om 5-stjernet data, inviterer det til ekspansiv motivation, -da arbejdet med materialet så kræver også at arbejde med den kontekst, +da arbejdet med materialet så også kræver et arbejde med den kontekst, det indgår i. 3. Undervisere kan tilsvarende motivere til affinitive læringsprocesser ved at referere til Scholia og bruge Hypothes.is i workshops. |