From d8db1973abcfb4df2cc9a0ad3d3d2809300403da Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Ian Valentin Christensen Date: Sat, 1 Jun 2024 14:52:14 +0200 Subject: fix minor phrasing --- worlding/_conclusion.qmd | 4 ++-- 1 file changed, 2 insertions(+), 2 deletions(-) (limited to 'worlding') diff --git a/worlding/_conclusion.qmd b/worlding/_conclusion.qmd index a715b58..ea98575 100644 --- a/worlding/_conclusion.qmd +++ b/worlding/_conclusion.qmd @@ -29,9 +29,9 @@ gennem flere kerneideer: præges læringsprocesser i højere grad af affinitive bevægelser, som kan skabe kontast til studiets krav på definitive, målbare resultater. Her kan digitaliseringsværktøjer også være anvendelige. -2. Hvis den lærende sætter et mål om 5-stjernet data +2. Hvis den lærende sætter et mål om 5-stjernet data, inviterer det til ekspansiv motivation, -da arbejdet med materialet så kræver også at arbejde med den kontekst, +da arbejdet med materialet så også kræver et arbejde med den kontekst, det indgår i. 3. Undervisere kan tilsvarende motivere til affinitive læringsprocesser ved at referere til Scholia og bruge Hypothes.is i workshops. -- cgit v1.2.3