diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-04-16 15:39:58 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-04-16 15:39:58 +0200 |
commit | d4a110fe352c8216e00a207d1e1b5fa815529c2f (patch) | |
tree | 900498fe16464e1c16347218be753a902f9d6f5e /worlding | |
parent | 2578cafc148985112cb9df369dc72ecae4c242b9 (diff) |
fix macro pagebreak
Diffstat (limited to 'worlding')
-rw-r--r-- | worlding/index.qmd | 10 |
1 files changed, 5 insertions, 5 deletions
diff --git a/worlding/index.qmd b/worlding/index.qmd index 144f74d..04a0a51 100644 --- a/worlding/index.qmd +++ b/worlding/index.qmd @@ -35,12 +35,12 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). <!-- https://pad.degrowth.net/mGHhKvXyQ5SVeTIU11isQQ --> {{< include _baggrund.qmd >}} -{{< newline >}} +{{< pagebreak >}} - [ ] Redegør for relevansen af grafer ifm. at tænke flerdimensionelt vha. hyperlinks <!-- https://pad.degrowth.net/5AbKoR-mTOij6TsCMFFDRw --> {{< include _teori_og_metode.qmd >}} -{{< newline >}} +{{< pagebreak >}} - [ ] Redegørelse for tentakulær læring - [ ] Redegørelse for hypothes.is og scholia - [ ] Sammenkobling af tentakulær læring og semantiske læringsværktøjer (SLV) @@ -48,7 +48,7 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). <!-- https://pad.degrowth.net/5XR69V5rSEm9LwsLNtSXcQ --> {{< include _undersøgelser.qmd >}} -{{< newline >}} +{{< pagebreak >}} - [ ] Forbered interviews, herunder teori om relevant interviewform - [ ] Afhold interviews - [ ] Analyser interviews @@ -57,11 +57,11 @@ skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). <!-- https://pad.degrowth.net/ofRbx2f4QcWLR-o_kqTNCQ --> {{< include _konklusion.qmd >}} -{{< newline >}} +{{< pagebreak >}} <!-- https://pad.degrowth.net/lU8aUxCkR5GNrP-8frklFA --> {{< include _perspektivering.qmd >}} -{{< newline >}} +{{< pagebreak >}} - [ ] Læringsformen på RUC, PPL - [ ] Økonomiske aktører i indførelsen af |