diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 16:59:14 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:41:57 +0200 |
commit | 03e545635c26c3b6490c3578d0af2aa622609616 (patch) | |
tree | 3b0a1d5f27990727e892c773e46692002a7e62d9 /worlding/_theory_learning.qmd | |
parent | 8a15edc36807dfd5f9395897f8fecc21130ffbd3 (diff) |
fix multi-source references
Diffstat (limited to 'worlding/_theory_learning.qmd')
-rw-r--r-- | worlding/_theory_learning.qmd | 3 |
1 files changed, 1 insertions, 2 deletions
diff --git a/worlding/_theory_learning.qmd b/worlding/_theory_learning.qmd index c51ef2b..c40b68e 100644 --- a/worlding/_theory_learning.qmd +++ b/worlding/_theory_learning.qmd @@ -20,8 +20,7 @@ hvordan hvert aspekt påvirkes, når det optræder i en digital kontekst. Teorien kan siges at knytte sig til økologiske kognitionsteorier, bl.a. direkte refereret Vygotskijs teori om kilde til udvikling -<!-- FIXME: FEJL I KILDEHENVISNING I RENDERET DOKUMENT --> -[@Schraube2024, @Larsen2024]. +[@Schraube2024; @Larsen2024]. @Schraube2024 beskriver læring som en primært subjektorienteret aktivitet. Traditionelt tilrettelægges læring baseret på ideen |