summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding/_theory_learning.qmd
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-04 16:59:14 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-04 17:41:57 +0200
commit03e545635c26c3b6490c3578d0af2aa622609616 (patch)
tree3b0a1d5f27990727e892c773e46692002a7e62d9 /worlding/_theory_learning.qmd
parent8a15edc36807dfd5f9395897f8fecc21130ffbd3 (diff)
fix multi-source references
Diffstat (limited to 'worlding/_theory_learning.qmd')
-rw-r--r--worlding/_theory_learning.qmd3
1 files changed, 1 insertions, 2 deletions
diff --git a/worlding/_theory_learning.qmd b/worlding/_theory_learning.qmd
index c51ef2b..c40b68e 100644
--- a/worlding/_theory_learning.qmd
+++ b/worlding/_theory_learning.qmd
@@ -20,8 +20,7 @@ hvordan hvert aspekt påvirkes,
når det optræder i en digital kontekst.
Teorien kan siges at knytte sig til økologiske kognitionsteorier,
bl.a. direkte refereret Vygotskijs teori om kilde til udvikling
-<!-- FIXME: FEJL I KILDEHENVISNING I RENDERET DOKUMENT -->
-[@Schraube2024, @Larsen2024].
+[@Schraube2024; @Larsen2024].
@Schraube2024 beskriver læring som en primært subjektorienteret aktivitet.
Traditionelt tilrettelægges læring baseret på ideen