From 03e545635c26c3b6490c3578d0af2aa622609616 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Jonas Smedegaard Date: Tue, 4 Jun 2024 16:59:14 +0200 Subject: fix multi-source references --- worlding/_theory_learning.qmd | 3 +-- 1 file changed, 1 insertion(+), 2 deletions(-) (limited to 'worlding/_theory_learning.qmd') diff --git a/worlding/_theory_learning.qmd b/worlding/_theory_learning.qmd index c51ef2b..c40b68e 100644 --- a/worlding/_theory_learning.qmd +++ b/worlding/_theory_learning.qmd @@ -20,8 +20,7 @@ hvordan hvert aspekt påvirkes, når det optræder i en digital kontekst. Teorien kan siges at knytte sig til økologiske kognitionsteorier, bl.a. direkte refereret Vygotskijs teori om kilde til udvikling - -[@Schraube2024, @Larsen2024]. +[@Schraube2024; @Larsen2024]. @Schraube2024 beskriver læring som en primært subjektorienteret aktivitet. Traditionelt tilrettelægges læring baseret på ideen -- cgit v1.2.3