diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-04-07 15:49:58 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-04-07 15:49:58 +0200 |
commit | fa1ff706f60af74430b02d9b8606472466836219 (patch) | |
tree | 6f87c6a35e88d57aea5c9527ca5e45a3c36d9d9e /worlding/_opgaver.qmd | |
parent | 2a44cad67b348c69c2c00365dc50d2d48cb151c4 (diff) |
tighten and rename appendices
Diffstat (limited to 'worlding/_opgaver.qmd')
-rw-r--r-- | worlding/_opgaver.qmd | 51 |
1 files changed, 51 insertions, 0 deletions
diff --git a/worlding/_opgaver.qmd b/worlding/_opgaver.qmd new file mode 100644 index 0000000..b69743b --- /dev/null +++ b/worlding/_opgaver.qmd @@ -0,0 +1,51 @@ +# Bilag 2: Kommende opgaver + +* Opstille masterplan + * Gennemgå hvor meget tid hvert gruppemedlem forventer at investere + (side 88-89 i "den lille røde") + * Gennemgå gruppearbejdsforståelse for hvert gruppemedlem + (side 49-53 i "den lille røde") + * Diskutere overordnet arbejdsrytme + (side 66-67 og 80-81 i "den lille røde") + * evt. fordele opgaver så vi hver har særlig "mission"? + * Diskutere overordnede arbejdsfaser + (side 93-94 i "den lille røde") + * Skitsere en plan + (side 96-99 i "den lille røde") + * feedback til opponentgruppe + * forberede oplæg i god tid før hvert vejledermøde +* Give feedback til opponentgruppe + * Læse oplæg hver især + * Annotere oplæg hver især + * Diskutere annotationer + * Diskutere og formulere (både positiv og negativ) kritik + (side 108-109 i "den lille røde") + * Opstille præsentation af kritik + (f.eks. slideshow og/eller annoteret PDF) +* Gennemgå kilder + * Annotere relevans for alle allerede fundne kilder + * Diskutere om nogle kilder bør undersøges bredere (kildens kilder) + * Omtale kilder på relevante steder i rapporten +* Forstå PPL + * Læse kapitel 1 og 2 i "den lille røde" + * Diskutere hvilke dele af PPL der er relevant her + * interview? +* Forstå semantiske grafer + * Læse kilder og supergruppewebsite + * Deltage i supergruppemøder og -workshops + * Diskutere hvilke dele af semantiske grafer der er relevante her +* Forstå konkrete semantiske læringsredskaber + * Anvende Scholia + * Anvende Hypothes.is + * Undersøge lignende alternativer + * Overveje ikke-digitale paralleller indenfor PPL-praksis + * Diskutere semantiske aspekter ved redskaberne + * Diskutere PPL-relaterede aspekter ved redskaberne + * Diskutere styrker og svagheder ved brug af redskaberne + * ...overfor alternative ikke-digitale metoder + * ...overfor alternative digitale redskaber + * ...overfor fremtidige skitserede forbedringer +* Hvad er "Succes" i forhold til konkret anvendelse på afl. tidspunkt? + * Problemformulering + * Evalueringskriterier + * ... |