aboutsummaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding/_method.qmd
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-05-29 09:20:02 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-04 17:35:42 +0200
commit2cbc909f641180ff8b62f3d8a93a90406f6fd6e9 (patch)
treec8e485a211b4d7dd9e548017970d136dd96936be /worlding/_method.qmd
parentfb60ee2d80aac12d254c0975e4006595c9bae05e (diff)
move intro from outline to intro chapter
Diffstat (limited to 'worlding/_method.qmd')
-rw-r--r--worlding/_method.qmd14
1 files changed, 14 insertions, 0 deletions
diff --git a/worlding/_method.qmd b/worlding/_method.qmd
index bbe4e00..6df61ab 100644
--- a/worlding/_method.qmd
+++ b/worlding/_method.qmd
@@ -1,5 +1,19 @@
# Metode
+Vi har en vag forståelse af læring,
+som noget der kan være overfladisk eller dybt.
+Med dette projekt vil vi læse en akademisk tekst om,
+hvad læring er,
+og samtidigt undersøge den teknik,
+vi anvender til at komme igennem teksten.
+
+De metoder vi anvender i vores læseteknik
+involverer en række digitaliseringsteknologier,
+og valget af disse skal vise sig at bære væsentlige træk
+for sandsynliggørelsen af potentialet for dybere læring,
+og derfor vil vi også inddrage sociopolitiske overvejelser
+om valget af de involverede teknologier.
+
## Redegørelse for læring
Den primære kilde, som analyseres,