diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-02 14:33:23 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:35:42 +0200 |
commit | 0a9425783a2945b2a71f0394c4952bf485fa5ecc (patch) | |
tree | 63a8c186093e4d52c94baaf123a173b456d8e78f /worlding/_method.qmd | |
parent | b478d589b462ad8652223e40d632a1955a3e4f0b (diff) |
drop Scholia as more than periferal object for examination
Diffstat (limited to 'worlding/_method.qmd')
-rw-r--r-- | worlding/_method.qmd | 6 |
1 files changed, 3 insertions, 3 deletions
diff --git a/worlding/_method.qmd b/worlding/_method.qmd index 811358d..c29fbbc 100644 --- a/worlding/_method.qmd +++ b/worlding/_method.qmd @@ -28,9 +28,9 @@ Læseteknikken 5-stjernet læsning omfatter: vha. en samling af POSIX-software, væsentligst Python-biblioteket rdflib. -Disse digitaliseringsrelaterede redskaber -vil vi analysere som teknologiske systemer, -og digitaliseringerne de skaber som teknologiske artefakter, +Blandt disse digitaliseringsrelaterede redskaber +vil vi analysere Hypothes.is som teknologiske system, +og digitaliseringerne det skaber som teknologiske artefakter, ifølge den filosofiske teori om teknologi i @deVries2016. Vi vil desuden undersøge deres indvirkning i læring vha. teorien for tentakulær læring [@Schraube2024]. |