From 0a9425783a2945b2a71f0394c4952bf485fa5ecc Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Jonas Smedegaard Date: Sun, 2 Jun 2024 14:33:23 +0200 Subject: drop Scholia as more than periferal object for examination --- worlding/_method.qmd | 6 +++--- 1 file changed, 3 insertions(+), 3 deletions(-) (limited to 'worlding/_method.qmd') diff --git a/worlding/_method.qmd b/worlding/_method.qmd index 811358d..c29fbbc 100644 --- a/worlding/_method.qmd +++ b/worlding/_method.qmd @@ -28,9 +28,9 @@ Læseteknikken 5-stjernet læsning omfatter: vha. en samling af POSIX-software, væsentligst Python-biblioteket rdflib. -Disse digitaliseringsrelaterede redskaber -vil vi analysere som teknologiske systemer, -og digitaliseringerne de skaber som teknologiske artefakter, +Blandt disse digitaliseringsrelaterede redskaber +vil vi analysere Hypothes.is som teknologiske system, +og digitaliseringerne det skaber som teknologiske artefakter, ifølge den filosofiske teori om teknologi i @deVries2016. Vi vil desuden undersøge deres indvirkning i læring vha. teorien for tentakulær læring [@Schraube2024]. -- cgit v1.2.3