summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding/_læring.qmd
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-05-09 18:24:33 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-04 17:35:41 +0200
commit6fc10c02f863651faab5579adbba6925030f6222 (patch)
tree4425693e60b3137e90b805c1dba3bfa02aaf72b4 /worlding/_læring.qmd
parentad28d8a8424cc4ebc44fafa3815a24ad12c342b2 (diff)
rephrase: avoid movements-to-move
Diffstat (limited to 'worlding/_læring.qmd')
-rw-r--r--worlding/_læring.qmd2
1 files changed, 1 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_læring.qmd b/worlding/_læring.qmd
index 38e2cff..9c8f0b2 100644
--- a/worlding/_læring.qmd
+++ b/worlding/_læring.qmd
@@ -115,7 +115,7 @@ Det er så at sige i denne proces at information bliver til visdom,
da kerneideer ekstrapoleres fra deres kontekst.
Definitive og affinitive bevægelser i læring komplementerer hinanden
-og hjælper den lærende med hele tiden at bevæge sig
+og hjælper den lærende
fra det universelle til det konkrete og omvendt.
i denne forståelse af læring står det mere klart,
hvorfor et fast bestemt pensum og