From 6fc10c02f863651faab5579adbba6925030f6222 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Jonas Smedegaard Date: Thu, 9 May 2024 18:24:33 +0200 Subject: rephrase: avoid movements-to-move --- "worlding/_l\303\246ring.qmd" | 2 +- 1 file changed, 1 insertion(+), 1 deletion(-) (limited to 'worlding/_læring.qmd') diff --git "a/worlding/_l\303\246ring.qmd" "b/worlding/_l\303\246ring.qmd" index 38e2cff..9c8f0b2 100644 --- "a/worlding/_l\303\246ring.qmd" +++ "b/worlding/_l\303\246ring.qmd" @@ -115,7 +115,7 @@ Det er så at sige i denne proces at information bliver til visdom, da kerneideer ekstrapoleres fra deres kontekst. Definitive og affinitive bevægelser i læring komplementerer hinanden -og hjælper den lærende med hele tiden at bevæge sig +og hjælper den lærende fra det universelle til det konkrete og omvendt. i denne forståelse af læring står det mere klart, hvorfor et fast bestemt pensum og -- cgit v1.2.3