diff options
author | Ian Valentin Christensen <valentianchristensen@gmail.com> | 2024-06-05 12:49:41 +0200 |
---|---|---|
committer | Ian Valentin Christensen <valentianchristensen@gmail.com> | 2024-06-05 12:49:41 +0200 |
commit | 770b2e5fa858f7a60aa8412d7171be4561d620a1 (patch) | |
tree | 3b09d5e8b40a831d402936dc6a6de5e423e05b68 /worlding/_intro.qmd | |
parent | 32f49c149ec047e58c60dd1f5c70b548d3473c68 (diff) |
fix phrasing and suggest removing fixme
Diffstat (limited to 'worlding/_intro.qmd')
-rw-r--r-- | worlding/_intro.qmd | 7 |
1 files changed, 4 insertions, 3 deletions
diff --git a/worlding/_intro.qmd b/worlding/_intro.qmd index f657104..59ae70a 100644 --- a/worlding/_intro.qmd +++ b/worlding/_intro.qmd @@ -41,9 +41,9 @@ og dermed rent faktisk understøtter vores læring. ## Problemformulering Vi forventer ikke at kunne afgøre empirisk, -hvorvidt vores læseteknik virker -[@FIXME helt kort hvorfor vi aner det for urealistisk], -men sigter efter at identificere, +hvorvidt vores læseteknik virker, +da der ikke er nok litteratur på området at bygge ovenpå, +men vi sigter efter at identificere, om der er træk ved vores læseteknik, som teoretisk kan sandsynliggøres at udgøre understøttelse for dybere læring. @@ -51,6 +51,7 @@ at udgøre understøttelse for dybere læring. Vi har derfor formuleret følgende problemformulering: [@FIXME: omskriv!] +<!-- FIXME: jeg synes egentlig det er formuleret fint --> > Kan vores læseteknik styrke indholdsrelaterede aspekter af dybere læring? |