diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-05 13:38:10 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-05 13:38:10 +0200 |
commit | e74f871cbda1927f6965f264e54ce3a20216e155 (patch) | |
tree | 47c63b82e7e58df2adde8785cc74af3cbb07be09 /worlding/_intro.qmd | |
parent | dd8abad2ff6c590bef6b4adb749a8285b1a1cba4 (diff) |
emphasize (not quote) problem definition
Diffstat (limited to 'worlding/_intro.qmd')
-rw-r--r-- | worlding/_intro.qmd | 8 |
1 files changed, 4 insertions, 4 deletions
diff --git a/worlding/_intro.qmd b/worlding/_intro.qmd index 9c85b94..af1d74d 100644 --- a/worlding/_intro.qmd +++ b/worlding/_intro.qmd @@ -51,16 +51,16 @@ at udgøre understøttelse for dybere læring. Vi har derfor formuleret følgende problemformulering: -> Kan vores læseteknik styrke indholdsrelaterede aspekter af dybere læring? +*Kan vores læseteknik styrke indholdsrelaterede aspekter af dybere læring?* Problemformuleringen har vi valgt at bryde op i en række arbejdsspørgsmål: -> Hvilke betingelser er gældende for at kunne opnå dybere læring? +*Hvilke betingelser er gældende for at kunne opnå dybere læring?* -> Hvilken funktionalitet karakteriserer vores læseteknik? +*Hvilken funktionalitet karakteriserer vores læseteknik?* -> Hvordan påvirker vores læseteknik læringsprocessen? +*Hvordan påvirker vores læseteknik læringsprocessen?* <!-- ## Begrundelsen for RUC's tilgang til læring |