summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding/_bilag_2.qmd
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-04-02 20:33:13 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-04-02 20:33:13 +0200
commitb120b8f3ddee38bf9e8b72b7dfce4bcb41d321ac (patch)
treece6663a2130bbf5f04f2285d287f3902c3c298dc /worlding/_bilag_2.qmd
parentcff4620cc13e5971eb5996e51aa67b3dcaec897e (diff)
split into chapters
Diffstat (limited to 'worlding/_bilag_2.qmd')
-rw-r--r--worlding/_bilag_2.qmd51
1 files changed, 51 insertions, 0 deletions
diff --git a/worlding/_bilag_2.qmd b/worlding/_bilag_2.qmd
new file mode 100644
index 0000000..9c77846
--- /dev/null
+++ b/worlding/_bilag_2.qmd
@@ -0,0 +1,51 @@
+# Bilag 2: Kommende opgaver
+
+* Opstille masterplan
+ * Gennemgå hvor meget tid hvert gruppemedlem forventer at investere
+ (side 88-89 i "den lille røde")
+ * Gennemgå gruppearbejdsforståelse for hvert gruppemedlem
+ (side 49-53 i "den lille røde")
+ * Diskutere overordnet arbejdsrytme
+ (side 66-67 og 80-81 i "den lille røde")
+ * evt. fordele opgaver så vi hver har særlig "mission"?
+ * Diskutere overordnede arbejdsfaser
+ (side 93-94 i "den lille røde")
+ * Skitsere en plan
+ (side 96-99 i "den lille røde")
+ * feedback til opponentgruppe
+ * forberede oplæg i god tid før hvert vejledermøde
+* Give feedback til opponentgruppe
+ * Læse oplæg hver især
+ * Annotere oplæg hver især
+ * Diskutere annotationer
+ * Diskutere og formulere (både positiv og negativ) kritik
+ (side 108-109 i "den lille røde")
+ * Opstille præsentation af kritik
+ (f.eks. slideshow og/eller annoteret PDF)
+* Gennemgå kilder
+ * Annotere relevans for alle allerede fundne kilder
+ * Diskutere om nogle kilder bør undersøges bredere (kildens kilder)
+ * Omtale kilder på relevante steder i rapporten
+* Forstå PPL
+ * Læse kapitel 1 og 2 i "den lille røde"
+ * Diskutere hvilke dele af PPL der er relevant her
+ * interview?
+* Forstå semantiske grafer
+ * Læse kilder og supergruppewebsite
+ * Deltage i supergruppemøder og -workshops
+ * Diskutere hvilke dele af semantiske grafer der er relevante her
+* Forstå konkrete semantiske læringsredskaber
+ * Anvende Scholia
+ * Anvende Hypothes.is
+ * Undersøge lignende alternativer
+ * Overveje ikke-digitale paralleller indenfor PPL-praksis
+ * Diskutere semantiske aspekter ved redskaberne
+ * Diskutere PPL-relaterede aspekter ved redskaberne
+ * Diskutere styrker og svagheder ved brug af redskaberne
+ * ...overfor alternative ikke-digitale metoder
+ * ...overfor alternative digitale redskaber
+ * ...overfor fremtidige skitserede forbedringer
+* Hvad er "Succes" i forhold til konkret anvendelse på afl. tidspunkt?
+ * Problemformulering
+ * Evalueringskriterier
+ * ...