summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding/_baggrund.qmd
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-05-08 08:34:48 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-04 17:35:41 +0200
commitfe5cbf66c8a6fbabe63ba6f87778277491b7ab6a (patch)
treeba4c3fbe705e3db3e9112fa807637be24c4439db /worlding/_baggrund.qmd
parentca192e7221138c061ee2b3409b9ce739a946ab54 (diff)
drop notes targeted peer group
Diffstat (limited to 'worlding/_baggrund.qmd')
-rw-r--r--worlding/_baggrund.qmd34
1 files changed, 0 insertions, 34 deletions
diff --git a/worlding/_baggrund.qmd b/worlding/_baggrund.qmd
index 0fda016..0f31666 100644
--- a/worlding/_baggrund.qmd
+++ b/worlding/_baggrund.qmd
@@ -1,37 +1,3 @@
-# Status for rapportskrivning
-
-Hidtil har projektets arbejde primært været
-at få styr på det hav af potentielle værktøjer og fremgangsmåder,
-som kunne indgå i arbejdet med at visualisere viden.
-Vi er færdige med størstedelen af det redegørende afsnit
-om læring baseret på Schraubes bog.
-Efter gruppesplittet har der ligget et stort arbejde
-i at skabe en ny gruppeidentitet ud af asken på de gamle.
-Den overordnede disposition i opgaven reflekterer i høj grad,
-hvad vi forventer at arbejde med.
-Fremtidigt arbejde ligger i
-at begynde analysen af de omtalte semantiske værktøjer,
-Scholia og Hypothes.is.
-Hvad der mangler af redegørelse vil vise sig,
-når vi iterativt begynder at arbejde
-med en visualisering af kildeteksternes primære pointer
-om relationer mellem læring og digitalisering.
-
-## Ønsker til feedback
-
-Vi føler at vores afsnit om teorier og metoder er svagt.
-Vi er gået igang med en systematisk gennemgang i Moodle
-af hvad vi formelt er blevet introduceret for
-af teorier og metoder i TSA,
-og hvis I har ideer til hvordan vi kan dække os bedre ind her
-vil det være en stor hjælp.
-
-Vi ønsker at vores tekst er generelt forståelig
-at læse for studerende på RUC,
-og er derfor interesserede i,
-om der er passager vi måske har formuleret for snørklet,
-og om fremdriften i teksten opleves intuitiv.
-
# Baggrund
## Introduktion