diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-05-09 14:04:29 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:35:41 +0200 |
commit | 739c0947db08c694924fbd30d7880dc85cfae4d3 (patch) | |
tree | c84788519aae97c921bf7a7d7b002b4ce19258de /worlding/_baggrund.qmd | |
parent | d38e0bd1e5e2d5aac04ec710c06871c9a190b1f2 (diff) |
strip trailing whitespace
Diffstat (limited to 'worlding/_baggrund.qmd')
-rw-r--r-- | worlding/_baggrund.qmd | 6 |
1 files changed, 3 insertions, 3 deletions
diff --git a/worlding/_baggrund.qmd b/worlding/_baggrund.qmd index caa864c..37894a5 100644 --- a/worlding/_baggrund.qmd +++ b/worlding/_baggrund.qmd @@ -62,7 +62,7 @@ i en række arbejdsspørgsmål: Her regner vi med at komme ind på Schraubes teori om tentakulær læring og Illeris' forståelse af læring -som bestående af kommunikation, omverden og den lærende. +som bestående af kommunikation, omverden og den lærende. Schraube beskriver selv en sammenhæng mellem læringens bestanddele og studerendes oplevelser med digitalisering. Vi opstiller den hypotese, @@ -73,7 +73,7 @@ derfor ikke fremgår af hans empiri. > Hvordan kunne indholdsmæssig læring understøttes digitalt? På baggrund af svaret på forrige arbejdsspørgsmål vil vi undersøge, -på hvilke andre måder den lærende kan gå i dialog med verden digitalt. +på hvilke andre måder den lærende kan gå i dialog med verden digitalt. Her forventer vi at undersøge et par forskellige værktøjer og sætte dem i konteksten af teorier om læring. @@ -117,7 +117,7 @@ og nogle af dem kun vil blive udgivet online, ikke i bogform. Universitetet følger altså en bestemt læringsmodel, vores institut anvender i omfattende grad digitalt læringsmateriale, -struktureringen af vores læringsforløb er også digital. +struktureringen af vores læringsforløb er også digital. --> ## Afgrænsninger og antagelser |