aboutsummaryrefslogtreecommitdiff
path: root/interview/expert1
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-06 09:39:55 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-06 09:39:55 +0200
commit381d5e51f381d5668a71b200d1c907e6605618ef (patch)
tree57ae397267ed7f50c706cb652d0321cb3b229f45 /interview/expert1
parent337944f58fdef7ec916dec15cbfb124e700ac6f6 (diff)
lowercase words
Diffstat (limited to 'interview/expert1')
-rw-r--r--interview/expert1/index.qmd15
1 files changed, 8 insertions, 7 deletions
diff --git a/interview/expert1/index.qmd b/interview/expert1/index.qmd
index 4c58ae7..177df53 100644
--- a/interview/expert1/index.qmd
+++ b/interview/expert1/index.qmd
@@ -51,7 +51,7 @@ altså en bog i sig selv er uinteressant
kun fordi den siger noget I er interesserede i
[[00:00:49]]{#49} **Jonas**:
-Jeg tror vi bliver nødt til at fortælle om hvad vores projekt går ud på ·
+jeg tror vi bliver nødt til at fortælle om hvad vores projekt går ud på ·
fordi
[[00:00:52]]{#52} **Jonas**:
jeg tror faktisk at vi er tættere på det end på det
@@ -103,7 +103,8 @@ det er ·
som værktøj der er vi fascineret af teknik
det er derfor vi har valgt humtech sandsynligvis
-[[00:02:11]]{#131} **Jonas**: Og så støder vi på dig og en bog som snakker om ·
+[[00:02:11]]{#131} **Jonas**:
+og så støder vi på dig og en bog som snakker om ·
processen at lære ·
stillet op imod digitalisering
@@ -139,7 +140,7 @@ nej de digitale værktøjer som du identificerer gennem dine interviews ·
men det som folk generelt set praktiserer er jo ikke al digitalisering ·
det er hvad der er gængs ·
hvad der er populært ·
-og jeg vil gerne skrive under på at det der er populært af IT-udstyr er ikke generelt set understøttende for dybere læring ·
+og jeg vil gerne skrive under på at det der er populært af _I_T_ udstyr er ikke generelt set understøttende for dybere læring ·
men det er muligt at aktivt bruge ·
anvende digitale værktøjer til understøttelse af dybere læring
@@ -163,7 +164,7 @@ altså der er læringsprocesser og digitalisering ·
hvordan hænger det sammen ·
hvor kan det hjælpe digitalisering ·
hvor kan det ikke ·
-altså I går i hjertet og det er Tentacular Learning ·
+altså I går i hjertet og det er tentacular learning ·
hvor vi forbinder os ·
og den indholdsmæssige dimension ·
og så siger I ·
@@ -204,7 +205,7 @@ ikke bare være blind ·
og det er de fleste ·
og ikke mange tænker lige hvordan I tænker ·
og så er I allerede et skridt videre ·
-Og i den rigtige retning ·
+og i den rigtige retning ·
jeg er med jer ·
og jeg har selvfølgelig også ikke det sidste svar ·
men jeg siger at vi skal tænke over det ·
@@ -249,7 +250,7 @@ men de gør også ·
og det er dobbelt (uf) ·
skal vi forstå ·
(uf) ·
-Også med chat_G_P_T for eksempel ·
+også med chat_G_P_T for eksempel ·
med alle de digitale ting
[[00:07:54]]{#474} **Jonas**:
@@ -264,7 +265,7 @@ det er
ja
[[00:08:02]]{#482} **Jonas**:
-Jeg skal lige dræbe den her
+jeg skal lige dræbe den her
[[00:08:04]]{#484} **Ernst**:
de maskiner de gør noget ·