diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-06 09:39:55 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-06 09:39:55 +0200 |
commit | 381d5e51f381d5668a71b200d1c907e6605618ef (patch) | |
tree | 57ae397267ed7f50c706cb652d0321cb3b229f45 /interview/expert1 | |
parent | 337944f58fdef7ec916dec15cbfb124e700ac6f6 (diff) |
lowercase words
Diffstat (limited to 'interview/expert1')
-rw-r--r-- | interview/expert1/index.qmd | 15 |
1 files changed, 8 insertions, 7 deletions
diff --git a/interview/expert1/index.qmd b/interview/expert1/index.qmd index 4c58ae7..177df53 100644 --- a/interview/expert1/index.qmd +++ b/interview/expert1/index.qmd @@ -51,7 +51,7 @@ altså en bog i sig selv er uinteressant kun fordi den siger noget I er interesserede i [[00:00:49]]{#49} **Jonas**: -Jeg tror vi bliver nødt til at fortælle om hvad vores projekt går ud på · +jeg tror vi bliver nødt til at fortælle om hvad vores projekt går ud på · fordi [[00:00:52]]{#52} **Jonas**: jeg tror faktisk at vi er tættere på det end på det @@ -103,7 +103,8 @@ det er · som værktøj der er vi fascineret af teknik det er derfor vi har valgt humtech sandsynligvis -[[00:02:11]]{#131} **Jonas**: Og så støder vi på dig og en bog som snakker om · +[[00:02:11]]{#131} **Jonas**: +og så støder vi på dig og en bog som snakker om · processen at lære · stillet op imod digitalisering @@ -139,7 +140,7 @@ nej de digitale værktøjer som du identificerer gennem dine interviews · men det som folk generelt set praktiserer er jo ikke al digitalisering · det er hvad der er gængs · hvad der er populært · -og jeg vil gerne skrive under på at det der er populært af IT-udstyr er ikke generelt set understøttende for dybere læring · +og jeg vil gerne skrive under på at det der er populært af _I_T_ udstyr er ikke generelt set understøttende for dybere læring · men det er muligt at aktivt bruge · anvende digitale værktøjer til understøttelse af dybere læring @@ -163,7 +164,7 @@ altså der er læringsprocesser og digitalisering · hvordan hænger det sammen · hvor kan det hjælpe digitalisering · hvor kan det ikke · -altså I går i hjertet og det er Tentacular Learning · +altså I går i hjertet og det er tentacular learning · hvor vi forbinder os · og den indholdsmæssige dimension · og så siger I · @@ -204,7 +205,7 @@ ikke bare være blind · og det er de fleste · og ikke mange tænker lige hvordan I tænker · og så er I allerede et skridt videre · -Og i den rigtige retning · +og i den rigtige retning · jeg er med jer · og jeg har selvfølgelig også ikke det sidste svar · men jeg siger at vi skal tænke over det · @@ -249,7 +250,7 @@ men de gør også · og det er dobbelt (uf) · skal vi forstå · (uf) · -Også med chat_G_P_T for eksempel · +også med chat_G_P_T for eksempel · med alle de digitale ting [[00:07:54]]{#474} **Jonas**: @@ -264,7 +265,7 @@ det er ja [[00:08:02]]{#482} **Jonas**: -Jeg skal lige dræbe den her +jeg skal lige dræbe den her [[00:08:04]]{#484} **Ernst**: de maskiner de gør noget · |