diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-03-17 13:42:13 +0100 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-03-17 13:42:13 +0100 |
commit | 69729025e8190e43c090fe1f979f53e3f290dfb1 (patch) | |
tree | 95c8fb8996250197cd4188a5cd8897484ddb6137 /code | |
parent | 0e033772f1b6007bd79e42d421f30c4674fe2a08 (diff) |
update content
Diffstat (limited to 'code')
-rw-r--r-- | code/index.qmd | 26 |
1 files changed, 10 insertions, 16 deletions
diff --git a/code/index.qmd b/code/index.qmd index 124e1ef..a557e17 100644 --- a/code/index.qmd +++ b/code/index.qmd @@ -137,8 +137,8 @@ og for andre at efterprøve. Vi har i dette projekt valgt at undersøge følgende problemstilling: -*Hvordan kunne redskaberne Scholia og Hypothes.is hensigtsmæssigt anvendes -til at understøtte problemorienteret projektlæring?* +> Hvordan kunne redskaberne Scholia og Hypothes.is hensigtsmæssigt anvendes +> til at understøtte problemorienteret projektlæring? Problemstillingen har vi valgt at bryde op i følgende underspørgsmål: @@ -150,18 +150,18 @@ danne inspiration for nye grafteoribaserede læringsværktøjer til universitetsstuderende? --> -*Hvilke muligheder og begrænsninger kan der være -for problemorienteret projektlæring -i anvendelsen af digitale vidensnavigationsredskaber -som integreret del af læringsprocessen?* +> Hvilke muligheder og begrænsninger kan der være +> for problemorienteret projektlæring +> i anvendelsen af digitale vidensnavigationsredskaber +> som integreret del af læringsprocessen? <!-- Underspørgsmål om sproget RDF som teknologisk system, til at sikre dækning af TSA --> -*Hvordan fungerer redskaberne Scholia og Hypothes.is -i forhold til grafbaseret håndtering af videnskabelige begreber?* +> Hvordan fungerer redskaberne Scholia og Hypothes.is +> i forhold til grafbaseret håndtering af videnskabelige begreber? <!-- Underspørgsmål @@ -169,8 +169,8 @@ om design og konstruktion af praktisk vejledning, til at sikre dækning af Design og Konstruktion --> -*Hvordan kan studerende og forelæsere konkret vejledes i brug af Scholia og Hypothes.is, -for en hensigtsmæssig understøttelse af problemorienteret projektlæring?* +> Hvordan kan studerende og forelæsere konkret vejledes i brug af Scholia og Hypothes.is, +> for en hensigtsmæssig understøttelse af problemorienteret projektlæring? ## Målgruppe @@ -359,12 +359,6 @@ til organisering af evalueringer henover et projektforløb. @Janowicz_2014 om begrebet 5-stjernede data. -### Noter - -* IT "Kvæler" - * Underemner serveret -> misser proces med at overliggende begreb bundfældes - * Underemner mangler -> lærer selvstyre om at skabe - # Undersøgelser [FIXME: |