diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-05-09 17:49:09 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:35:41 +0200 |
commit | 5b9e3cebf608bad798c765d4f207e685f28b7074 (patch) | |
tree | 73f2567dcf5a2ed637e6fabdbb797829c581ef73 /_TODO.md | |
parent | b068bc48d3226c95aa62e9e062d24c89b3bde093 (diff) |
update TODOs
Diffstat (limited to '_TODO.md')
-rw-r--r-- | _TODO.md | 16 |
1 files changed, 15 insertions, 1 deletions
@@ -4,7 +4,21 @@ * find mulig teori og metode * skriv tekst om hypothes.is og scholia vha. teori og metode - * + +### evt. raffinering af tekst om læringsteorier + +"Sider som wikipedia fungerer dog primært +til at skabe overblik hos læseren, ikke dybde." - +kan belyses gennem videnskabelig artikel om former for wiki. + +Måske (læse og) referere til Schraubes tidligere udgivelse, +*Against bisected learning*, +nok især om begrebet tvedelt læring. +<https://rucforsk.ruc.dk/ws/files/66195075/Schraube_Marvakis_2019_Against_Bisected_Learning.pdf> + +Beskrive abstrakte begreber først - +f.eks. verdening før tentakulær før tvedelt +-> sammenligne med flow i Stinus' tekst om pædagogik. ### fravalg |