aboutsummaryrefslogtreecommitdiff
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-01 21:20:51 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-04 17:35:42 +0200
commitd6ec72674bad560394939a11f26518a38cab4085 (patch)
tree1531c7912f5795fca1276a60ebaeff7a05a6b0e9
parentc5d1123c21f96b3b12378f4f08f6690e45daaf19 (diff)
finalize method
-rw-r--r--worlding/_method.qmd12
1 files changed, 5 insertions, 7 deletions
diff --git a/worlding/_method.qmd b/worlding/_method.qmd
index 1af5914..c6d4516 100644
--- a/worlding/_method.qmd
+++ b/worlding/_method.qmd
@@ -26,13 +26,11 @@ Læseteknikken 5-stjernet læsning omfatter:
vha. en samling af POSIX-software,
væsentligst Python-biblioteket rdflib.
-Gennem rapporten vil vi fokusere på læringsværktøjerne
-Scholia og Hypothes.is og den rolle de kan spille i læringsprocessen
-for den studerende.
-Her vil vi beskue de to redskaber som Teknologiske Systemer (TSA).
-Baseret på analysen af redskaberne vil vi inddrage Design & Konstruktion
-til at konstruere en model,
-der eksplicit kan beskrive,
+Disse digitaliseringsrelaterede redskaber
+og digitaliseringerne vi skaber med dem
+vil vi analysere som Teknologiske Systemer og Artefakter,
+med særligt fokus på deres indvirkning i læring,
+vha. teorien for tentakulær læring [@Schraube2024].
## Evaluering gennem design og konstruktion