aboutsummaryrefslogtreecommitdiff
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-06 08:19:34 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-06 08:19:34 +0200
commit5fd6a160143e91af21e006b1e2e96f7ba63799a2 (patch)
treed8d1ccbc37e83aaf6f993425cd26115533faa70e
parent41d7dd210930de8388738afc5cda9760aa95fec4 (diff)
retitle learning subsection to not confuse as theory chapter
-rw-r--r--worlding/_intro.qmd2
1 files changed, 1 insertions, 1 deletions
diff --git a/worlding/_intro.qmd b/worlding/_intro.qmd
index 01ba796..e47954b 100644
--- a/worlding/_intro.qmd
+++ b/worlding/_intro.qmd
@@ -71,7 +71,7 @@ har vi taget en række fravalg,
dels i valget af teoretisk fundering at undersøge udfra,
og dels i afgrænsningen af det undersøgte teknologiske felt.
-### Teori om læring
+### Studiets egen læringsteori
Vores universitet, Roskilde Universitet, blev grundlagt
med problemorienteret projektlæring som formål,