aboutsummaryrefslogtreecommitdiff
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-05-20 06:30:26 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-04 17:35:41 +0200
commit05ce4e6142675dd1310bf1ddb76a1d487be6a434 (patch)
tree5d0be4c5e785d0f24106039a78d7ea1a8261963a
parentf14cf62a118c9324e7e83749df1e50ab2f3ad265 (diff)
note on reframing introduction
-rw-r--r--_TODO.md12
1 files changed, 12 insertions, 0 deletions
diff --git a/_TODO.md b/_TODO.md
index 2d1bc24..2069392 100644
--- a/_TODO.md
+++ b/_TODO.md
@@ -9,6 +9,17 @@ Vi skal have skrevet...
> For 2 studerende minimum 40.800 og maksimum 91.200 antal tegn inkl. mellemrum.
> (ifølge [study.ruc.dk](https://study.ruc.dk/class/view/31211))
+## Indledning
+
+Vores afsæt er i mindre grad vores egen nysgerrighed overfor tekniske dimser,
+og i højere grad et ønske om,
+at studerende *generelt* er bedre klædt på til læring.
+Dette er vores afsæt, men alt for omfattende at undersøge samlet
+[FIXME kom med eksempler på hvad det også omfatter],
+og vi har derfor valgt mere snævert at undersøge,
+om det er *muligt* for digitalisering
+konstruktivt at understøtte den *indholdsmæssige* del af læringsprocesser.
+
## TSA
* find mulig teori og metode
@@ -234,3 +245,4 @@ misc:
* maybe use ragged2e
<https://ctan.org/pkg/ragged2e>
* include word count on title page
+