diff options
| author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-04-21 17:03:03 +0200 |
|---|---|---|
| committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-04-21 17:03:03 +0200 |
| commit | 16286dd7236d0c61484e735f9f9df69254c4b16e (patch) | |
| tree | 3fda579e8f947690dbb99f842460559eab947fe1 | |
| parent | e2f1a042d2bb246c7ae2a30a058d56c1cdb347ad (diff) | |
adjust headlines
| -rw-r--r-- | worlding/_undersøgelser.qmd | 6 |
1 files changed, 3 insertions, 3 deletions
diff --git a/worlding/_undersøgelser.qmd b/worlding/_undersøgelser.qmd index e7f0364..aa30a1f 100644 --- a/worlding/_undersøgelser.qmd +++ b/worlding/_undersøgelser.qmd @@ -132,12 +132,12 @@ Ernst beskriver digitaliseringens kvaliteter som "set in stone" fordi *sådan er **At kunne være præcis i sit sprog er en indholdsmæssig fordel ved digitale semantiske værktøjer** Leg er en central del af læringsprocessen, og digitale værktøjer som de bruges nu understøtter ikke denne leg (ifølge Ernst). Semantiske digitale værktøjer har muligvis potentialet for at understøtte leg **også** ved at lade den lærende tumle med stoffet. -## Mappe digitalisering i forhold til tentakulær læring +### Mappe digitalisering i forhold til tentakulær læring Graf-visualisere tentakulær læring, med inddragelse af "digitalisering" som gennemgået i Ernsts bog. -## Identififere/påvise udvalgte læringskvaliteter ved udvalgte IT-redskaber +### Identififere/påvise udvalgte læringskvaliteter ved udvalgte IT-redskaber Vi forventer at kunne argumentere for, at kollaborative digitale vidensplatforme som Wikipedia og Wikidata @@ -181,7 +181,7 @@ inviterer til at udforske disse dimensioner, og konsekvenser for oplevelsen/forståelsen ved at fremhæve forskellige dimensioner. -## Mappe *konstruktiv* digitalisering i forhold til tentakulær læring +### Mappe *konstruktiv* digitalisering i forhold til tentakulær læring Graf-visualisere tentakulær læring, med inddragelse af digitaliseringseksempler |
