From 16286dd7236d0c61484e735f9f9df69254c4b16e Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Jonas Smedegaard Date: Sun, 21 Apr 2024 17:03:03 +0200 Subject: adjust headlines --- "worlding/_unders\303\270gelser.qmd" | 6 +++--- 1 file changed, 3 insertions(+), 3 deletions(-) diff --git "a/worlding/_unders\303\270gelser.qmd" "b/worlding/_unders\303\270gelser.qmd" index e7f0364..aa30a1f 100644 --- "a/worlding/_unders\303\270gelser.qmd" +++ "b/worlding/_unders\303\270gelser.qmd" @@ -132,12 +132,12 @@ Ernst beskriver digitaliseringens kvaliteter som "set in stone" fordi *sådan er **At kunne være præcis i sit sprog er en indholdsmæssig fordel ved digitale semantiske værktøjer** Leg er en central del af læringsprocessen, og digitale værktøjer som de bruges nu understøtter ikke denne leg (ifølge Ernst). Semantiske digitale værktøjer har muligvis potentialet for at understøtte leg **også** ved at lade den lærende tumle med stoffet. -## Mappe digitalisering i forhold til tentakulær læring +### Mappe digitalisering i forhold til tentakulær læring Graf-visualisere tentakulær læring, med inddragelse af "digitalisering" som gennemgået i Ernsts bog. -## Identififere/påvise udvalgte læringskvaliteter ved udvalgte IT-redskaber +### Identififere/påvise udvalgte læringskvaliteter ved udvalgte IT-redskaber Vi forventer at kunne argumentere for, at kollaborative digitale vidensplatforme som Wikipedia og Wikidata @@ -181,7 +181,7 @@ inviterer til at udforske disse dimensioner, og konsekvenser for oplevelsen/forståelsen ved at fremhæve forskellige dimensioner. -## Mappe *konstruktiv* digitalisering i forhold til tentakulær læring +### Mappe *konstruktiv* digitalisering i forhold til tentakulær læring Graf-visualisere tentakulær læring, med inddragelse af digitaliseringseksempler -- cgit v1.2.3