summaryrefslogtreecommitdiff
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-05 13:34:01 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-05 13:34:01 +0200
commitfe7328758308fcffdc427649d9706022497f9f6a (patch)
tree107ef841ca3bb539cb53e65e843039d50ac4abfa
parentc880137e10dc29677f6d9a1b44207250f313bb35 (diff)
core challenge is complexity of assesment (not lack of litterature); while at it, drop details on method
-rw-r--r--worlding/_intro.qmd9
1 files changed, 5 insertions, 4 deletions
diff --git a/worlding/_intro.qmd b/worlding/_intro.qmd
index 59ae70a..f415f24 100644
--- a/worlding/_intro.qmd
+++ b/worlding/_intro.qmd
@@ -42,10 +42,11 @@ og dermed rent faktisk understøtter vores læring.
Vi forventer ikke at kunne afgøre empirisk,
hvorvidt vores læseteknik virker,
-da der ikke er nok litteratur på området at bygge ovenpå,
-men vi sigter efter at identificere,
-om der er træk ved vores læseteknik,
-som teoretisk kan sandsynliggøres
+da det er kompliceret at afgøre,
+dels hvorvidt læring har fundet sted,
+og yderligere hvilke faktorer påvirkede læringen.
+Vi sigter derfor i stedet efter indirekte at afdække,
+om vores læseteknik rimeligvis kan siges
at udgøre understøttelse for dybere læring.
Vi har derfor formuleret følgende problemformulering: