summaryrefslogtreecommitdiff
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-05-29 12:25:04 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-04 17:35:42 +0200
commitfbbf5a045f16cf4715a8ce340e016ef03d32afed (patch)
treed7d5f768ef3914c4985a1a47c7d449ac9e418886
parent80e62e14b887d1d01ed24b5436293af15884f5a3 (diff)
tighten phrases on method
-rw-r--r--worlding/_method.qmd6
1 files changed, 3 insertions, 3 deletions
diff --git a/worlding/_method.qmd b/worlding/_method.qmd
index 1c2dc2e..73507e0 100644
--- a/worlding/_method.qmd
+++ b/worlding/_method.qmd
@@ -28,14 +28,14 @@ vi anvender til at komme igennem teksten.
De metoder vi anvender i vores læseteknik
involverer en række digitaliseringsteknologier,
og valget af disse skal vise sig at bære væsentlige træk
-for sandsynliggørelsen af potentialet for dybere læring,
-og derfor vil vi også inddrage sociopolitiske overvejelser
+for sandsynliggørelsen af potentialet for dybere læring.
+Derfor vil vi også inddrage sociopolitiske overvejelser
om valget af de involverede teknologier.
## Redegørelse for læring
Den primære kilde, som analyseres,
-er en (vistnok) spritny teori for læring,
+er en dugfrisk teori for læring,
betegnet tentakulær læring.
Dels anvendes teorien i analysen af læringsværktøjerne