From fbbf5a045f16cf4715a8ce340e016ef03d32afed Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Jonas Smedegaard Date: Wed, 29 May 2024 12:25:04 +0200 Subject: tighten phrases on method --- worlding/_method.qmd | 6 +++--- 1 file changed, 3 insertions(+), 3 deletions(-) diff --git a/worlding/_method.qmd b/worlding/_method.qmd index 1c2dc2e..73507e0 100644 --- a/worlding/_method.qmd +++ b/worlding/_method.qmd @@ -28,14 +28,14 @@ vi anvender til at komme igennem teksten. De metoder vi anvender i vores læseteknik involverer en række digitaliseringsteknologier, og valget af disse skal vise sig at bære væsentlige træk -for sandsynliggørelsen af potentialet for dybere læring, -og derfor vil vi også inddrage sociopolitiske overvejelser +for sandsynliggørelsen af potentialet for dybere læring. +Derfor vil vi også inddrage sociopolitiske overvejelser om valget af de involverede teknologier. ## Redegørelse for læring Den primære kilde, som analyseres, -er en (vistnok) spritny teori for læring, +er en dugfrisk teori for læring, betegnet tentakulær læring. Dels anvendes teorien i analysen af læringsværktøjerne -- cgit v1.2.3