summaryrefslogtreecommitdiff
diff options
context:
space:
mode:
authorIan Valentin Christensen <valentianchristensen@gmail.com>2024-06-04 20:38:16 +0200
committerIan Valentin Christensen <valentianchristensen@gmail.com>2024-06-04 20:38:16 +0200
commit499d581b673104c090aef054effa0d067e55ffb6 (patch)
tree80c05f9331ab927e3d99c99758963eab05748547
parent499267f3db526b0c88211af071481e9241352c40 (diff)
add interview draft to discussion
-rw-r--r--worlding/_synthesis.qmd19
1 files changed, 12 insertions, 7 deletions
diff --git a/worlding/_synthesis.qmd b/worlding/_synthesis.qmd
index 89306fa..8c62ba0 100644
--- a/worlding/_synthesis.qmd
+++ b/worlding/_synthesis.qmd
@@ -42,7 +42,7 @@ at @Schraube2024 ofte beskriver de samme koncepter på forskellige måder.
I den situation fungerede målrettet tagging som rammesættende aktivitet
for indholdsmæssig forståelse af læringsemnet.
-### Ontologiseringsprocessen
+## Ontologiseringsprocessen
Vores tagging blev undervejs præciseret i arbejdet med at konstruere
en overordnet ontologi for tentakulær læring.
@@ -114,11 +114,16 @@ Modsat sociale medier,
trækker notifikationen den lærende tilbage i en velkendt kontekst,
hvor deres verdensforståelse udvikles og materialiseres for fremtidige læsere.
-<!-- FIXME: Overvej at inkludere følgende pointe et sted
+## Ekspertinterview
-Processen er mindre relevant for fysiske færdigheder
-som for de mere abstrakte læringsproblemer,
-hvor læringsemnet primært kontaktes gennem tekst --
-eksempelvis læringsprocessen involveret i at forstå tentakulær læring.
+Som del af evalueringsprocessen præsenterede vi den producerede ontologi
+for Schraube og interviewede ham om hans forståelse af visualiseringen
+i forhold til vores forståelse af tentakulær læring.
--->
+<!-- TODO: pointe om den dialog, der udfoldede sig -->
+
+<!-- TODO: pointe om endelig vurdering fra Ernst -->
+
+"det vil sige: det muliggør den indholdsmæssige udvidelse,
+altså det muliggør expansive og tentacular learning"
+[@FIXME Manglende kilde (ved sgu ikke hvordan man gør)]