From 499d581b673104c090aef054effa0d067e55ffb6 Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Ian Valentin Christensen Date: Tue, 4 Jun 2024 20:38:16 +0200 Subject: add interview draft to discussion --- worlding/_synthesis.qmd | 19 ++++++++++++------- 1 file changed, 12 insertions(+), 7 deletions(-) diff --git a/worlding/_synthesis.qmd b/worlding/_synthesis.qmd index 89306fa..8c62ba0 100644 --- a/worlding/_synthesis.qmd +++ b/worlding/_synthesis.qmd @@ -42,7 +42,7 @@ at @Schraube2024 ofte beskriver de samme koncepter på forskellige måder. I den situation fungerede målrettet tagging som rammesættende aktivitet for indholdsmæssig forståelse af læringsemnet. -### Ontologiseringsprocessen +## Ontologiseringsprocessen Vores tagging blev undervejs præciseret i arbejdet med at konstruere en overordnet ontologi for tentakulær læring. @@ -114,11 +114,16 @@ Modsat sociale medier, trækker notifikationen den lærende tilbage i en velkendt kontekst, hvor deres verdensforståelse udvikles og materialiseres for fremtidige læsere. - + + + + +"det vil sige: det muliggør den indholdsmæssige udvidelse, +altså det muliggør expansive og tentacular learning" +[@FIXME Manglende kilde (ved sgu ikke hvordan man gør)] -- cgit v1.2.3