diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-05-29 12:25:04 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:35:42 +0200 |
commit | fbbf5a045f16cf4715a8ce340e016ef03d32afed (patch) | |
tree | d7d5f768ef3914c4985a1a47c7d449ac9e418886 | |
parent | 80e62e14b887d1d01ed24b5436293af15884f5a3 (diff) |
tighten phrases on method
-rw-r--r-- | worlding/_method.qmd | 6 |
1 files changed, 3 insertions, 3 deletions
diff --git a/worlding/_method.qmd b/worlding/_method.qmd index 1c2dc2e..73507e0 100644 --- a/worlding/_method.qmd +++ b/worlding/_method.qmd @@ -28,14 +28,14 @@ vi anvender til at komme igennem teksten. De metoder vi anvender i vores læseteknik involverer en række digitaliseringsteknologier, og valget af disse skal vise sig at bære væsentlige træk -for sandsynliggørelsen af potentialet for dybere læring, -og derfor vil vi også inddrage sociopolitiske overvejelser +for sandsynliggørelsen af potentialet for dybere læring. +Derfor vil vi også inddrage sociopolitiske overvejelser om valget af de involverede teknologier. ## Redegørelse for læring Den primære kilde, som analyseres, -er en (vistnok) spritny teori for læring, +er en dugfrisk teori for læring, betegnet tentakulær læring. Dels anvendes teorien i analysen af læringsværktøjerne |