summaryrefslogtreecommitdiff
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-04-10 09:40:14 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-04-10 09:40:14 +0200
commit98e736acfd22ea99c1a1a45b970bc0e259b1918a (patch)
tree4e3701f3c1303d7f145c272ce5814068264a2e2a
parent6d6258ded42594b4ee514ab7b60b0e479fed83bd (diff)
extend investigations
-rw-r--r--worlding/_undersøgelser.qmd13
1 files changed, 13 insertions, 0 deletions
diff --git a/worlding/_undersøgelser.qmd b/worlding/_undersøgelser.qmd
index a4534b8..5d730c3 100644
--- a/worlding/_undersøgelser.qmd
+++ b/worlding/_undersøgelser.qmd
@@ -1,5 +1,13 @@
# Undersøgelser
+## Ontologi for tentalukær læring
+
+Definere en ontologi for tentakulær læring,
+udfra nøglebegreber identificeret i @Schraube_2024 og @Heilesen_2015.
+
+Raffinere annotationer af @Schraube_2024 og @Heilesen_2015,
+ved at tilføje eller udskifte med ontologisk funderede semantiske mærkater.
+
## Analyse af PPL overfor konkurrende læringsformer
FIXME: Kortlægning af PPL *idealer*,
@@ -22,6 +30,11 @@ og sanktionsmuligheder
(at gruppen ikke fuldtidsstuderer har ingen konsekvens før eksamen).
[se "Directing the students" i @Heilesen_2015].
+## Visualisering af IT anvendt i PPL
+
+Udfra semantiske annotationer og kortlægninger,
+danne beskrivende visuelle grafer om IT-brug indenfor PPL.
+
## FIXME: Titel mangler for denne undersøgelse
@Schraube_2024 beskriver hvordan læringsprocessen har 4 afgørende trin,