From 98e736acfd22ea99c1a1a45b970bc0e259b1918a Mon Sep 17 00:00:00 2001 From: Jonas Smedegaard Date: Wed, 10 Apr 2024 09:40:14 +0200 Subject: extend investigations --- "worlding/_unders\303\270gelser.qmd" | 13 +++++++++++++ 1 file changed, 13 insertions(+) diff --git "a/worlding/_unders\303\270gelser.qmd" "b/worlding/_unders\303\270gelser.qmd" index a4534b8..5d730c3 100644 --- "a/worlding/_unders\303\270gelser.qmd" +++ "b/worlding/_unders\303\270gelser.qmd" @@ -1,5 +1,13 @@ # Undersøgelser +## Ontologi for tentalukær læring + +Definere en ontologi for tentakulær læring, +udfra nøglebegreber identificeret i @Schraube_2024 og @Heilesen_2015. + +Raffinere annotationer af @Schraube_2024 og @Heilesen_2015, +ved at tilføje eller udskifte med ontologisk funderede semantiske mærkater. + ## Analyse af PPL overfor konkurrende læringsformer FIXME: Kortlægning af PPL *idealer*, @@ -22,6 +30,11 @@ og sanktionsmuligheder (at gruppen ikke fuldtidsstuderer har ingen konsekvens før eksamen). [se "Directing the students" i @Heilesen_2015]. +## Visualisering af IT anvendt i PPL + +Udfra semantiske annotationer og kortlægninger, +danne beskrivende visuelle grafer om IT-brug indenfor PPL. + ## FIXME: Titel mangler for denne undersøgelse @Schraube_2024 beskriver hvordan læringsprocessen har 4 afgørende trin, -- cgit v1.2.3