summaryrefslogtreecommitdiff
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-04-21 17:03:03 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-04-21 17:03:03 +0200
commit16286dd7236d0c61484e735f9f9df69254c4b16e (patch)
tree3fda579e8f947690dbb99f842460559eab947fe1
parente2f1a042d2bb246c7ae2a30a058d56c1cdb347ad (diff)
adjust headlines
-rw-r--r--worlding/_undersøgelser.qmd6
1 files changed, 3 insertions, 3 deletions
diff --git a/worlding/_undersøgelser.qmd b/worlding/_undersøgelser.qmd
index e7f0364..aa30a1f 100644
--- a/worlding/_undersøgelser.qmd
+++ b/worlding/_undersøgelser.qmd
@@ -132,12 +132,12 @@ Ernst beskriver digitaliseringens kvaliteter som "set in stone" fordi *sådan er
**At kunne være præcis i sit sprog er en indholdsmæssig fordel ved digitale semantiske værktøjer**
Leg er en central del af læringsprocessen, og digitale værktøjer som de bruges nu understøtter ikke denne leg (ifølge Ernst). Semantiske digitale værktøjer har muligvis potentialet for at understøtte leg **også** ved at lade den lærende tumle med stoffet.
-## Mappe digitalisering i forhold til tentakulær læring
+### Mappe digitalisering i forhold til tentakulær læring
Graf-visualisere tentakulær læring,
med inddragelse af "digitalisering" som gennemgået i Ernsts bog.
-## Identififere/påvise udvalgte læringskvaliteter ved udvalgte IT-redskaber
+### Identififere/påvise udvalgte læringskvaliteter ved udvalgte IT-redskaber
Vi forventer at kunne argumentere for,
at kollaborative digitale vidensplatforme som Wikipedia og Wikidata
@@ -181,7 +181,7 @@ inviterer til at udforske disse dimensioner,
og konsekvenser for oplevelsen/forståelsen
ved at fremhæve forskellige dimensioner.
-## Mappe *konstruktiv* digitalisering i forhold til tentakulær læring
+### Mappe *konstruktiv* digitalisering i forhold til tentakulær læring
Graf-visualisere tentakulær læring,
med inddragelse af digitaliseringseksempler