diff options
author | Ian Valentin Christensen <valentianchristensen@gmail.com> | 2024-06-04 20:38:16 +0200 |
---|---|---|
committer | Ian Valentin Christensen <valentianchristensen@gmail.com> | 2024-06-04 20:38:16 +0200 |
commit | 499d581b673104c090aef054effa0d067e55ffb6 (patch) | |
tree | 80c05f9331ab927e3d99c99758963eab05748547 | |
parent | 499267f3db526b0c88211af071481e9241352c40 (diff) |
add interview draft to discussion
-rw-r--r-- | worlding/_synthesis.qmd | 19 |
1 files changed, 12 insertions, 7 deletions
diff --git a/worlding/_synthesis.qmd b/worlding/_synthesis.qmd index 89306fa..8c62ba0 100644 --- a/worlding/_synthesis.qmd +++ b/worlding/_synthesis.qmd @@ -42,7 +42,7 @@ at @Schraube2024 ofte beskriver de samme koncepter på forskellige måder. I den situation fungerede målrettet tagging som rammesættende aktivitet for indholdsmæssig forståelse af læringsemnet. -### Ontologiseringsprocessen +## Ontologiseringsprocessen Vores tagging blev undervejs præciseret i arbejdet med at konstruere en overordnet ontologi for tentakulær læring. @@ -114,11 +114,16 @@ Modsat sociale medier, trækker notifikationen den lærende tilbage i en velkendt kontekst, hvor deres verdensforståelse udvikles og materialiseres for fremtidige læsere. -<!-- FIXME: Overvej at inkludere følgende pointe et sted +## Ekspertinterview -Processen er mindre relevant for fysiske færdigheder -som for de mere abstrakte læringsproblemer, -hvor læringsemnet primært kontaktes gennem tekst -- -eksempelvis læringsprocessen involveret i at forstå tentakulær læring. +Som del af evalueringsprocessen præsenterede vi den producerede ontologi +for Schraube og interviewede ham om hans forståelse af visualiseringen +i forhold til vores forståelse af tentakulær læring. ---> +<!-- TODO: pointe om den dialog, der udfoldede sig --> + +<!-- TODO: pointe om endelig vurdering fra Ernst --> + +"det vil sige: det muliggør den indholdsmæssige udvidelse, +altså det muliggør expansive og tentacular learning" +[@FIXME Manglende kilde (ved sgu ikke hvordan man gør)] |