diff options
Diffstat (limited to 'project/rucdeconfuse')
-rw-r--r-- | project/rucdeconfuse/index.qmd | 20 |
1 files changed, 17 insertions, 3 deletions
diff --git a/project/rucdeconfuse/index.qmd b/project/rucdeconfuse/index.qmd index 6e434d8..b4c7374 100644 --- a/project/rucdeconfuse/index.qmd +++ b/project/rucdeconfuse/index.qmd @@ -16,16 +16,28 @@ fordi al viden om faget er knyttet op på usorterede brødtekster. Hvordan kan grafisk visualisering af D&K forbedre indlæringsevnen og organiseringen af undervisningen på RUC? -## Teori/metode +## Målgruppe + +Studerende og lærere på RUC. + +## Teori + +Kategorisering, indlæring og pædagogik, semantik, grafteori og -visualisering. + +## Metode Grafisk visualisering. + Semantisk "kortlægning" af begreber introduceret på HumTek - Væsentlige træk i teorier, metoder og modeller. -Interviews med studerende, undervisere og pædagoger om udfordringer i faget. + +Interviews med studerende, undervisere og pædagoger +om udfordringer i faget. ## Resultat -Mange af udfordringerne ved indlæring er forbundet med det operative, og ikke indholdet. +Mange af udfordringerne ved indlæring er forbundet med det operative, +og ikke indholdet. Grafisk visualisering kan fungere som både opslagsværk, begrebsliste og mere overskuelig udgangspunkt for at hoppe til kildeteksterne. @@ -35,3 +47,5 @@ for at hoppe til kildeteksterne. ## Kilder [Padlet, udkast](https://ruc.padlet.org/simonsen2/projektideer-humtek-f24-kw3yx81kn2utwu5d/wish/2869789668) + +[Padlet](https://ruc.padlet.org/simonsen2/projektforslag-humtek-f24-n73joeqibxhyxmll/wish/2871025267) |