summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/project/rucdeconfuse
diff options
context:
space:
mode:
Diffstat (limited to 'project/rucdeconfuse')
-rw-r--r--project/rucdeconfuse/image.webpbin0 -> 20524 bytes
-rw-r--r--project/rucdeconfuse/index.qmd37
2 files changed, 37 insertions, 0 deletions
diff --git a/project/rucdeconfuse/image.webp b/project/rucdeconfuse/image.webp
new file mode 100644
index 0000000..dcbd69f
--- /dev/null
+++ b/project/rucdeconfuse/image.webp
Binary files differ
diff --git a/project/rucdeconfuse/index.qmd b/project/rucdeconfuse/index.qmd
new file mode 100644
index 0000000..975a3b5
--- /dev/null
+++ b/project/rucdeconfuse/index.qmd
@@ -0,0 +1,37 @@
+---
+title: Gør Design & Konstruktion mindre forvirrende
+categories: []
+semester: 24f
+---
+
+![](image.webp)
+
+## Tema/emne
+
+D&K kan være forvirrende for studerende,
+fordi al viden om faget er knyttet op på usorterede brødtekster.
+
+## Problemformulering
+
+Hvordan kan grafisk visualisering af D&K forbedre
+indlæringsevnen og organiseringen af undervisningen på RUC?
+
+## Teori/metode
+
+Grafisk visualisering.
+Semantisk "kortlægning" af begreber introduceret på HumTek -
+Væsentlige træk i teorier, metoder og modeller.
+Interviews med studerende, undervisere og pædagoger om udfordringer i faget.
+
+## Resultat
+
+Mange af udfordringerne ved indlæring er forbundet med det operative, og ikke indholdet.
+Grafisk visualisering kan fungere
+som både opslagsværk, begrebsliste og mere overskuelig udgangspunkt
+for at hoppe til kildeteksterne.
+
+---
+
+## Kilder
+
+[Padlet, udkast](https://ruc.padlet.org/simonsen2/projektideer-humtek-f24-kw3yx81kn2utwu5d/wish/2869789668)