diff options
Diffstat (limited to 'data/problemer.qmd')
-rw-r--r-- | data/problemer.qmd | 10 |
1 files changed, 5 insertions, 5 deletions
diff --git a/data/problemer.qmd b/data/problemer.qmd index a615879..35ffb0d 100644 --- a/data/problemer.qmd +++ b/data/problemer.qmd @@ -24,7 +24,7 @@ affiliations: date: 2024-10-14 format: revealjs: - slide-level: 5 + slide-level: 2 navigation-mode: grid slide-number: true preview-links: auto @@ -116,7 +116,7 @@ og hvordan kan det påvirke de studerendes læring? * **Skabelse (D&K)**: Model for APA kildenotation * (**Data**: Litteraturlister i HumTek-23's Moodle-sider) -### APA i Moodle - problemfelt +## APA i Moodle - problemfelt På [et studierådsmøde i foråret][HumTekBach_2024] stillede en studerende det forslag, @@ -130,7 +130,7 @@ og synes at antyde, at "rodet" har pædagogisk værdi. [HumTekBach_2024]: https://dagsordener.ruc.dk/vis?b3034ac9-ae41-4a18-a766-c362638b91b8 "Dagsorden til HumTek studierådsmøde d. 28. maj 2024" -### APA i Moodle - problem +## APA i Moodle - problem 1. **Hvordan kan en litteraturlistes "APA-agtighed" vurderes?** 2. **Hvor APA-agtige er HumTek-23's litteraturlister i Moodle?** @@ -145,7 +145,7 @@ og synes at antyde, at "rodet" har pædagogisk værdi. Rod kan distrahere ::: -### APA i Moodle - bilag: Rådsmødeforslag {.smaller} +## APA i Moodle - bilag: Rådsmødeforslag {.smaller} > Som studerende på Humtek skal vi følge APA styleguide > i opsætning af litteraturlister i vores videnskabelige tekster. @@ -163,7 +163,7 @@ og synes at antyde, at "rodet" har pædagogisk værdi. > med at fortolke og reparere i Moodle-tekster og -links. > [kilde: [HumTekBach_2024]] -### APA i Moodle - bilag: Rådsmøderespons {.smaller} +## APA i Moodle - bilag: Rådsmøderespons {.smaller} > Det kan være en fordel for de studerende, > hvis en Moodle-side er nogenlunde ens for de forskellige kurser. |