blob: f951000a10aa92c1b83a5702e99ed07be0bcdf55 (
plain)
title: |
Scholia som del af en verdeningspraksis
subtitle: |
HumTek-23, Basisprojekt 2
eksamensgruppe S2424791-JI
date: 2024-04-22
metadata-files:
- _actors.yml
- ../_report.yml
- ../_draft.yml
format:
html: default
pdf:
output-file: S2424791-JI.pdf
breaks: false
Abstract
{{< include _baggrund.qmd >}}
{{< pagebreak >}}
Evaluering
- [ ] Holder problemformuleringen stadigt?
{{< include _teori_og_metode.qmd >}}
{{< pagebreak >}}
Evaluering
- [ ] Har vi nok teoretisk fundering?
- [ ] Dækker de erklærede metoder hvad vi rent faktisk gennemfører?
- [ ] Er kvalitative ekspertinterviews tilstrækkelige til at understøtte vores analyse og konklusioner?
{{< include _læring.qmd >}}
{{< pagebreak >}}
Evaluering
- [ ] Er der brug for flere interviews?
- [ ] Er vores redegørelse dækkende ift. at danne en vidensgraf?
- [ ] Redegørelse for hypothes.is og scholia
- [ ] Sammenkobling af tentakulær læring og semantiske læringsværktøjer (SLV)
- [ ] Opstilling af model over tentakulær læring ifm. SLV
{{< include _undersøgelser.qmd >}}
{{< pagebreak >}}
Evaluering
- [ ] Forbered interviews, herunder teori om relevant interviewform
- [ ] Afhold interviews
- [ ] Analyser interviews
- [ ] Reflektér over sammenhænge på baggrund af interviews
- [ ] Iterativt arbejde med model over tentakulær læring
{{< include _konklusion.qmd >}}
{{< pagebreak >}}
Evaluering
{{< include _perspektivering.qmd >}}
{{< pagebreak >}}
Evaluering
- [ ] Læringsformen på RUC, PPL
- [ ] Økonomiske aktører i indførelsen af
{{< include _kilder.qmd >}}
Referenceliste {.appendix}
\begingroup
\raggedright
::: {#refs .foo}
:::
\endgroup
{{< include _planer.qmd >}}
{{< include _opgaver.qmd >}}
{{< include _referater.qmd >}}
|