summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/worlding/index.qmd
blob: f951000a10aa92c1b83a5702e99ed07be0bcdf55 (plain)

title: | Scholia som del af en verdeningspraksis subtitle: | HumTek-23, Basisprojekt 2
eksamensgruppe S2424791-JI date: 2024-04-22 metadata-files:

  • _actors.yml
  • ../_report.yml
  • ../_draft.yml format: html: default pdf: output-file: S2424791-JI.pdf

breaks: false


Abstract

{{< include _baggrund.qmd >}} {{< pagebreak >}}

Evaluering

  • [ ] Holder problemformuleringen stadigt?

{{< include _teori_og_metode.qmd >}} {{< pagebreak >}}

Evaluering

  • [ ] Har vi nok teoretisk fundering?
  • [ ] Dækker de erklærede metoder hvad vi rent faktisk gennemfører?
  • [ ] Er kvalitative ekspertinterviews tilstrækkelige til at understøtte vores analyse og konklusioner?

{{< include _læring.qmd >}} {{< pagebreak >}}

Evaluering

  • [ ] Er der brug for flere interviews?
  • [ ] Er vores redegørelse dækkende ift. at danne en vidensgraf?
  • [ ] Redegørelse for hypothes.is og scholia
  • [ ] Sammenkobling af tentakulær læring og semantiske læringsværktøjer (SLV)
  • [ ] Opstilling af model over tentakulær læring ifm. SLV

{{< include _undersøgelser.qmd >}} {{< pagebreak >}}

Evaluering

  • [ ] Forbered interviews, herunder teori om relevant interviewform
  • [ ] Afhold interviews
  • [ ] Analyser interviews
  • [ ] Reflektér over sammenhænge på baggrund af interviews
  • [ ] Iterativt arbejde med model over tentakulær læring

{{< include _konklusion.qmd >}} {{< pagebreak >}}

Evaluering

{{< include _perspektivering.qmd >}} {{< pagebreak >}}

Evaluering

  • [ ] Læringsformen på RUC, PPL
  • [ ] Økonomiske aktører i indførelsen af

{{< include _kilder.qmd >}}

Referenceliste {.appendix}

\begingroup \raggedright ::: {#refs .foo} ::: \endgroup

{{< include _planer.qmd >}}

{{< include _opgaver.qmd >}}

{{< include _referater.qmd >}}