blob: 9c778463346ade005b30f506614898a28df1f13d (
plain)
Bilag 2: Kommende opgaver
- Opstille masterplan
- Gennemgå hvor meget tid hvert gruppemedlem forventer at investere
(side 88-89 i "den lille røde")
- Gennemgå gruppearbejdsforståelse for hvert gruppemedlem
(side 49-53 i "den lille røde")
- Diskutere overordnet arbejdsrytme
(side 66-67 og 80-81 i "den lille røde")
- evt. fordele opgaver så vi hver har særlig "mission"?
- Diskutere overordnede arbejdsfaser
(side 93-94 i "den lille røde")
- Skitsere en plan
(side 96-99 i "den lille røde")
- feedback til opponentgruppe
- forberede oplæg i god tid før hvert vejledermøde
- Give feedback til opponentgruppe
- Læse oplæg hver især
- Annotere oplæg hver især
- Diskutere annotationer
- Diskutere og formulere (både positiv og negativ) kritik
(side 108-109 i "den lille røde")
- Opstille præsentation af kritik
(f.eks. slideshow og/eller annoteret PDF)
- Gennemgå kilder
- Annotere relevans for alle allerede fundne kilder
- Diskutere om nogle kilder bør undersøges bredere (kildens kilder)
- Omtale kilder på relevante steder i rapporten
- Forstå PPL
- Læse kapitel 1 og 2 i "den lille røde"
- Diskutere hvilke dele af PPL der er relevant her
- interview?
- Forstå semantiske grafer
- Læse kilder og supergruppewebsite
- Deltage i supergruppemøder og -workshops
- Diskutere hvilke dele af semantiske grafer der er relevante her
- Forstå konkrete semantiske læringsredskaber
- Anvende Scholia
- Anvende Hypothes.is
- Undersøge lignende alternativer
- Overveje ikke-digitale paralleller indenfor PPL-praksis
- Diskutere semantiske aspekter ved redskaberne
- Diskutere PPL-relaterede aspekter ved redskaberne
- Diskutere styrker og svagheder ved brug af redskaberne
- ...overfor alternative ikke-digitale metoder
- ...overfor alternative digitale redskaber
- ...overfor fremtidige skitserede forbedringer
- Hvad er "Succes" i forhold til konkret anvendelse på afl. tidspunkt?
- Problemformulering
- Evalueringskriterier
- ...
|