summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/use/index.qmd
blob: f587f18e0783fdde79cb6f3af288cbabb01e07c0 (plain)

title: | Anvendelser af vidensgrafer
til kollaborativ akademisk læring subtitle: | HumTek-23, Basisprojekt 2
eksamensgruppe S2424791025 metadata-files:

  • _actors.yml
  • ../_report.yml
  • ../_draft.yml format: html: default pdf: output-file: S2424791025

FIXME: drop before final release

nocite: | @*

breaks: false


Abstract

Problemfelt

Anvendelse af grafbaserede læringsredskaber

Problemformulering

Hvordan kan graf teori bruges som teknologisk værktøj for visualisering af Individets indlæringsforståelse, adfærdsmønstre og praktiske tendenser.

Hvordan kan graf teori anvendes til at bedre formidle emner?

Hvilke løsninger er allerede til rådighed?

Findes der hjemmesider eller kodningsværktøjer til at fremstille graf teori?

Er der eksempler på undervisning baseret på graf teori?

Hvordan fungerer grafsproget RDF, til at formulere og sammenligne akademiske begreber?

Hv...?

FIXME

Forundersøgelser

Hands-on brug af eksisterende semantiske læringsredskaber i supergruppen.

Skitsering og belysning af fremtidsscenarier med læring understøttet af grafbaserede læringsredskaber, og diskussion af styrker og svagheder sammenlignet med nuværende læringsredskaber anvendt ved 1. semester på RUC HumTek bachelor-studiet.

Referenceliste {.appendix}

\begingroup \raggedright ::: {#refs .foo} ::: \endgroup