title: |
Anvendelser af vidensgrafer
til kollaborativ akademisk læring
subtitle: |
HumTek-23, Basisprojekt 2
eksamensgruppe S2424791025
metadata-files:
- _actors.yml
- ../_report.yml
- ../_draft.yml
format:
html: default
pdf:
output-file: S2424791025
FIXME: drop before final release
nocite: |
@*
breaks: false
Abstract
Problemfelt
Anvendelse af grafbaserede læringsredskaber
Problemformulering
Hvordan kan graf teori bruges som teknologisk værktøj for visualisering af Individets indlæringsforståelse, adfærdsmønstre og praktiske tendenser.
Hvordan kan graf teori anvendes til at bedre formidle emner?
Hvilke løsninger er allerede til rådighed?
Findes der hjemmesider eller kodningsværktøjer til at fremstille graf teori?
Er der eksempler på undervisning baseret på graf teori?
Hvordan fungerer grafsproget RDF,
til at formulere og sammenligne akademiske begreber?
Hv...?
FIXME
Forundersøgelser
Hands-on brug af eksisterende semantiske læringsredskaber
i supergruppen.
Skitsering og belysning af fremtidsscenarier
med læring understøttet af grafbaserede læringsredskaber,
og diskussion af styrker og svagheder
sammenlignet med nuværende læringsredskaber
anvendt ved 1. semester på RUC HumTek bachelor-studiet.
Referenceliste {.appendix}
\begingroup
\raggedright
::: {#refs .foo}
:::
\endgroup