--- title: | Scholia som del af en verdeningspraksis subtitle: | HumTek-23, Basisprojekt 2 \ eksamensgruppe S2424791-JI date: 2024-04-22 metadata-files: - _actors.yml - ../_report.yml - ../_draft.yml format: html: default pdf: output-file: S2424791-JI.pdf breaks: false --- # Abstract {{< include _baggrund.qmd >}} {{< pagebreak >}} ## Evaluering - [ ] Holder problemformuleringen stadigt? {{< include _teori_og_metode.qmd >}} {{< pagebreak >}} ## Evaluering - [ ] Har vi nok teoretisk fundering? - [ ] Dækker de erklærede metoder hvad vi rent faktisk gennemfører? - [ ] Er kvalitative ekspertinterviews tilstrækkelige til at understøtte vores analyse og konklusioner? {{< include _læring.qmd >}} {{< pagebreak >}} ## Evaluering - [ ] Er der brug for flere interviews? - [ ] Er vores redegørelse dækkende ift. at danne en vidensgraf? - [ ] Redegørelse for hypothes.is og scholia - [ ] Sammenkobling af tentakulær læring og semantiske læringsværktøjer (SLV) - [ ] Opstilling af model over tentakulær læring ifm. SLV {{< include _undersøgelser.qmd >}} {{< pagebreak >}} ## Evaluering - [ ] Forbered interviews, herunder teori om relevant interviewform - [ ] Afhold interviews - [ ] Analyser interviews - [ ] Reflektér over sammenhænge på baggrund af interviews - [ ] Iterativt arbejde med model over tentakulær læring {{< include _konklusion.qmd >}} {{< pagebreak >}} ## Evaluering {{< include _perspektivering.qmd >}} {{< pagebreak >}} ## Evaluering - [ ] Læringsformen på RUC, PPL - [ ] Økonomiske aktører i indførelsen af {{< include _kilder.qmd >}} # Referenceliste {.appendix} \begingroup \raggedright ::: {#refs .foo} ::: \endgroup {{< include _planer.qmd >}} {{< include _opgaver.qmd >}} {{< include _referater.qmd >}}