--- title: | Scholia som del af en verdensgøringspraksis subtitle: | HumTek-23, Basisprojekt 2 \ eksamensgruppe SFIXME0123456789 metadata-files: - _actors.yml - ../_report.yml - ../_draft.yml format: html: default pdf: output-file: SFIXME0123456789.pdf breaks: false --- # Abstract {{< include _baggrund.qmd >}} ## Evaluering {{< pagebreak >}} - [ ] Redegør for relevansen af grafer ifm. at tænke flerdimensionelt vha. hyperlinks {{< include _teori_og_metode.qmd >}} ## Evaluering {{< pagebreak >}} - [ ] Redegørelse for tentakulær læring - [ ] Redegørelse for hypothes.is og scholia - [ ] Sammenkobling af tentakulær læring og semantiske læringsværktøjer (SLV) - [ ] Opstilling af model over tentakulær læring ifm. SLV {{< include _undersøgelser.qmd >}} ## Evaluering {{< pagebreak >}} - [ ] Forbered interviews, herunder teori om relevant interviewform - [ ] Afhold interviews - [ ] Analyser interviews - [ ] Reflektér over sammenhænge på baggrund af interviews - [ ] Iterativt arbejde med model over tentakulær læring {{< include _konklusion.qmd >}} ## Evaluering {{< pagebreak >}} {{< include _perspektivering.qmd >}} ## Evaluering {{< pagebreak >}} - [ ] Læringsformen på RUC, PPL - [ ] Økonomiske aktører i indførelsen af {{< include _kilder.qmd >}} --- # Referenceliste {.appendix} \begingroup \raggedright ::: {#refs .foo} ::: \endgroup {{< include _planer.qmd >}} {{< include _opgaver.qmd >}} {{< include _referater.qmd >}}