---
title: |
 Digitalisering som del af en verdeningspraksis
subtitle: |
 HumTek-23, Basisprojekt 2 \
 eksamensgruppe S2424791-JI
date: 2024-04-21
metadata-files:
  - _actors.yml
  - ../_report.yml
  - ../_draft.yml
format:
  html: default
  pdf:
    output-file: S2424791-JI.pdf

breaks: false

---

<!-- FIXMEs generelt for hele rapporten
Omtal kun Hypothes.is perifært, medmindre vi når at inddrage det

Brug begrebet "læringsfacilitering" fremfor "undervisning",
undtagen direkte tilknyttet kilder:
Konventionel pædagogik ser læring som resultat af undervisning,
mens konstruktivistisk pædagogik skelner
mellem læring (indsigt) og indlæring (træning).
og konstruktionistisk pædagogik afviser helt rlevansen af
skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning).
-->

# Abstract

<!-- FIXME: engelsk opsummering -->

<!-- https://pad.degrowth.net/mGHhKvXyQ5SVeTIU11isQQ -->
{{< include _baggrund.qmd >}}
{{< pagebreak >}}
## Evaluering
- [ ] Holder problemformuleringen stadigt?
- [ ] ...

<!-- https://pad.degrowth.net/5AbKoR-mTOij6TsCMFFDRw -->
{{< include _teori_og_metode.qmd >}}
{{< pagebreak >}}
## Evaluering
- [ ] Har vi nok teoretisk fundering?
- [ ] Dækker de erklærede metoder hvad vi rent faktisk gennemfører?
- [ ] Er kvalitative ekspertinterviews tilstrækkelige til at understøtte vores analyse og konklusioner?
- [ ] ...

{{< include _læring.qmd >}}
{{< pagebreak >}}
## Evaluering
- [ ] Er der brug for flere interviews?
- [ ] Er vores redegørelse dækkende ift. at danne en vidensgraf?
- [ ] ...

<!-- https://pad.degrowth.net/5XR69V5rSEm9LwsLNtSXcQ -->
{{< include _digitalisering.qmd >}}
{{< pagebreak >}}
## Evaluering
- [ ] Er modellen fyldestgørende?
- [ ] ...

<!-- https://pad.degrowth.net/ofRbx2f4QcWLR-o_kqTNCQ -->
{{< include _konklusion.qmd >}}
{{< pagebreak >}}
## Evaluering
- [ ] ...

<!-- https://pad.degrowth.net/lU8aUxCkR5GNrP-8frklFA -->
{{< include _perspektivering.qmd >}}
{{< pagebreak >}}
## Evaluering
- [ ] ...

<!-- https://pad.degrowth.net/Jt6S4tAhQM-BUrAP-OllCg -->
<!--
{{< include _kilder.qmd >}}
-->

# Referenceliste {.appendix}

<!-- https://pad.degrowth.net/8krqOrqnR0iAIExDTtTrxw -->

\begingroup
\raggedright
::: {#refs .foo}
:::
\endgroup

<!-- https://pad.degrowth.net/qfFl3xiaQWCbpoyNPbNsEA -->
{{< include _planer.qmd >}}

<!--
{{< include _opgaver.qmd >}}

{{< include _referater.qmd >}}
-->