--- title: | Digitalisering som del af en verdeningspraksis subtitle: | HumTek-23, Basisprojekt 2 \ eksamensgruppe S2424791-JI date: 2024-04-21 metadata-files: - _actors.yml - ../_report.yml - ../_draft.yml format: html: default pdf: output-file: S2424791-JI.pdf breaks: false --- <!-- FIXMEs generelt for hele rapporten Omtal kun Hypothes.is perifært, medmindre vi når at inddrage det Brug begrebet "læringsfacilitering" fremfor "undervisning", undtagen direkte tilknyttet kilder: Konventionel pædagogik ser læring som resultat af undervisning, mens konstruktivistisk pædagogik skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). og konstruktionistisk pædagogik afviser helt rlevansen af skelner mellem læring (indsigt) og indlæring (træning). --> # Abstract <!-- FIXME: engelsk opsummering --> <!-- https://pad.degrowth.net/mGHhKvXyQ5SVeTIU11isQQ --> {{< include _baggrund.qmd >}} {{< pagebreak >}} ## Evaluering - [ ] Holder problemformuleringen stadigt? - [ ] ... <!-- https://pad.degrowth.net/5AbKoR-mTOij6TsCMFFDRw --> {{< include _teori_og_metode.qmd >}} {{< pagebreak >}} ## Evaluering - [ ] Har vi nok teoretisk fundering? - [ ] Dækker de erklærede metoder hvad vi rent faktisk gennemfører? - [ ] Er kvalitative ekspertinterviews tilstrækkelige til at understøtte vores analyse og konklusioner? - [ ] ... {{< include _læring.qmd >}} {{< pagebreak >}} ## Evaluering - [ ] Er der brug for flere interviews? - [ ] Er vores redegørelse dækkende ift. at danne en vidensgraf? - [ ] ... <!-- https://pad.degrowth.net/5XR69V5rSEm9LwsLNtSXcQ --> {{< include _digitalisering.qmd >}} {{< pagebreak >}} ## Evaluering - [ ] Er modellen fyldestgørende? - [ ] ... <!-- https://pad.degrowth.net/ofRbx2f4QcWLR-o_kqTNCQ --> {{< include _konklusion.qmd >}} {{< pagebreak >}} ## Evaluering - [ ] ... <!-- https://pad.degrowth.net/lU8aUxCkR5GNrP-8frklFA --> {{< include _perspektivering.qmd >}} {{< pagebreak >}} ## Evaluering - [ ] ... <!-- https://pad.degrowth.net/Jt6S4tAhQM-BUrAP-OllCg --> <!-- {{< include _kilder.qmd >}} --> # Referenceliste {.appendix} <!-- https://pad.degrowth.net/8krqOrqnR0iAIExDTtTrxw --> \begingroup \raggedright ::: {#refs .foo} ::: \endgroup <!-- https://pad.degrowth.net/qfFl3xiaQWCbpoyNPbNsEA --> {{< include _planer.qmd >}} <!-- {{< include _opgaver.qmd >}} {{< include _referater.qmd >}} -->